• Wpisów:13
  • Średnio co: 129 dni
  • Ostatni wpis:4 lata temu, 19:42
  • Licznik odwiedzin:1 049 / 1818 dni
Jesteś niezalogowany. Niektóre wpisy dostępne są tylko dla znajomych.
 
11/1/20/1/19/20/18/15/6/1/// 26///

14/5/20/5/13///
 

 
podaje szyfr ktorego czasem bende uzywac



A = 1
B = 2
C = 3
D = 4
E = 5
F = 6
G = 7
H = 8
I = 9
J =10
K =11
L =12
M =13
N =14
O =15
P =16
Q =17
R =18
S =19
T =20
U =21
V =22
W =23
X =24
Y =25
Z =26
 

 
dzisiaj miał być koniec świata ???
ALE BUJDY !!!
ta napewno tak jak miał być wtedy kiedy sie urodziłam
wiedz zgadnijcie w ktorym roku sie urodzilam ???
 

 

XD XD XD
 

 
znalazłam fajny zespuł podoba wam sie ?



to moja ulubiona




  • awatar Sunnie ~: Ps. Ekhm.... B1A4 tańczyli do piosenek Wonder Girls......
  • awatar Sunnie ~: Ja nie mogę hahahah XD Skoro nie lubisz "chinoli" to po co ich słuchasz??
  • awatar Lajleja: zespół*
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (4) ›
 

 
śnieżna frajda*

OMG OMG OMG pierwszy śnieg
no i na dokładkę mikołaj (rodzice)
uwielbiam święta
potem postaram się dodać zdjęcie mojego bałwana
am i uwaga robie konkurs kto odgadie o której go lepiłam coś wygra
no to do zobaczyska

*albo ferajna (heh)
 

 
nie oglądałam ale wydaje się fajne


 

 
hej ja takie chcę !!!


am to moje ulubione




love you kinia
 

 
dodaje odcinek monster high
 

 
na mikołaja od mikołaja chcę:
-gre na x box 360 ,,kinect star warms''
-domek monster high
-książkę ,,przyjaciułki na zabuj''

thanks
a tu zdjątka








 

 
OMG na Janowie nie ma prądu i tak dobrze, że mam chociaż tableta
Hlip hlip to kiczowato
 

 
OMG OMG OMG niewierze, że puścili skull shors
mam nadzieje,że oglądałyście
i, że puszczą teraz









...























...























jak clawdeen jest w paryżu z monsterkami


http://www.freakyfab13.com/















...




















...










 

 
Chyba zaraz jebne
Jutro o 9:30 na Disney channel New odcinki MH powietrza, wody, jebłam
. pozdro kinia